tiistai 10. syyskuuta 2013

Starstruck!

Halusin tehdä Melkein sukua julkkikselle -listan omasta elämästäni ja niin myös tein. Olenpas hurja.



  • Tina Turner on yksi kovimmista muijista maan päällä. Siskoni on laulanut hänen mikkiinsä.
  • Facebook-kaverini on TPS:n entisen jääkiekkoilijan serkku.
  • Olen ollut Inter-joukkueen kanssa samaan aikaan kylpyhuoneessa (siivouksen takia, huom!). Olen melkein sukua, koska näin kalleuksia. BOOM
  • Äitini sai nimmarin Michael Monroelta baarissa, ja se omistettiin minulle.
  • Joku jenkki seurasi mua kerran baarin jälkeen hetken, ja hän oli menossa seuraavana päivänä Kai Nurmisen häihin. Jääkiekkoilija [x]
  •  Minusta on yhteiskuva BB-Ason kanssa. Olen myös syönyt Ason veljen valmistamaa pitsaa jossain jumalan selän takana.
  • Tungin yhteiskuvaan myös erään suomalaisen suunnittelijan kanssa. Hän ei muista nimeäni enkä minäkään nyt hänen. Herra kaatui ainakin itsekseen lattialle kuvan ottamisen jälkeen.
  • Antti Railio iski minulle keikkansa jälkeen kolmesti silmää ja antoi nimmarin, kuten kerroin jo keväisessä laivapostauksessani.
  • Olen törmännyt Ressu Redfordiin uimahallissa silloin kun kaikki vielä tiesivät, kuka hän on.
  • Paula Koivuniemi on hipaissut minua. Jos kuvitellaan etten olisi peseytynyt vuoden 2010 laivareissun jälkeen, voisi olettaa että minussa on Paulan dna:ta. PAULAN DNA:TA.
     
Muilla samanlaisia yhteyksiä? :D

2 kommenttia:

Isla kirjoitti...

:D Nauroin näille ja paljon!

Helli Pippanen kirjoitti...

Haha, mukavaa jos kelpasi! :D