torstai 4. heinäkuuta 2013

Pariisiporu ja vastaukset

Ensinnä haluan kiittää niitä ihmisiä, jotka ovat jaksaneet käydä kurkkimassa sankoin joukoin blogiani tällä viikolla. Julkaisin sunnuntaina matkavinkkipostaukseni, joten päättelin että minustahan on tietysti tehty joku vauva.fi-keskustelu, jossa postaukseni tiimoilta räjähti oikea kommenttiryöppy ja siksi täällä on enemmän kävijöitä kuin ennen. Itsehän en googlaile itseäni, mutta voin kuvitella mitä siellä on lukenut: "Pippanen ei halua mennä Pariisiin, se ei niinku kelpaa sille ku se on semmonen snobi..:" "...Niinku romanttisin paikka missä oon ollu, mutta neidille kelpaa vain joku Barcelona..." "...Ties kuka sponsori tuonkin matkan maksoi! Mahtaa vanhemmat olla aikamoisia ritsbitsejä." Myönnetään, on rankkaa olla blogijulkkis. Onhan mulla sentään jo 21 virallista lukijaa (juu tiedetään, tuolla oikealla sivussa lukee että muka vain 20).

Tässä teidän lukijoiden usein esittämiä kysymyksiä. Keräsin ne kaikki kokoon, niin on sitten helpompi etsiä ne saman tunnisteen alta!

Missä käyt laittaa kynnet?
Siis lakkaan ihan ite, mut kiitsa. :)

Tunnistetaanko sut kadulla jo?
Mua on kyllä alettu vilkuilemaan siihen tahtiin, että varmasti mut tuntee jo koko Turku. Musta otetaan vauva.fi:hin paparazzi-kuvia, joissa juoksen kahvimuki kädessä Kauppatorilla. Nykyään käytänkin aurinkolaseja minne tahansa menenkin.

Näin sut eilen Espositolla, mut en uskaltanut tulla moikkaamaan!
NO OLISIT IHMEESSÄ TULLU HEI, MEILLÄ OIS VARMAAN SIKANA JUTELTAVAA. Plus, tuo ei ollut kysymys.

Keneltä saat inspiraatiota pukeutumiseesi?
Mun ei tarvitse imeä vaikutteita muualta, koska olen tyylijumala. Heitän vaatteita aamuisin päälle aivan miten sattuu, ja hups yleensä se näyttää hyvältä.

Tää ei nyt liity tähän postaukseen, mut mistä se sun iki-ihana lehmälaukku on?
Teetin nahkurilla, maksoi semmoiset 700 euroa. :)

Mistä ostat kaikki sun vaattees? :)
Samoista kaupoista kuin säkin, mun päällä ne vaan näyttää paremmalta.

Kiva paita! Käy ihmees kurkkaa mun blogi: //http.mylifeisbetterthanyours.blogspot.fi
Öö, mulla ei ollut paitaa tuon postauksen kuvissa.

 Huhhuh, mikä kasa kommentteja! Tähän meni varmaan pari tuntia vastailla, kun te höpsöt kysytte niin vaikeita. Tunnen lähentyväni rakkaiden lukijoideni kanssa viikko viikolta, varsinkin sen saman anonyymin joka tulee viimeistään Facebook-linkin saatuaan tänne kitisemään.

Ja sitten ihan aidot, aivan himosti myöhästyneet kiitokset Nooralle, joka joskus talven pimeinä tunteina julisti pitäneensä tästä blogista jo ensisilmäyksestä lähtien (New Blog Love -tunnustus). Olen otettu! :) Tosin, viedäkseni sen tunnustuksen eteenpäin mun pitäisi pistää monta alle 200 lukijan blogia listaksi tähän, enkä osaa oikeasti mainita nyt montaakaan koska blogien seuraamiseni on ollut vähän kehnoa. Ehkäpä vielä joskus kaivan sen tuolta luonnosten keskeltä! :D

Ei kommentteja: