torstai 18. heinäkuuta 2013

Kesäkuvakooste katkeralta ei-lomailijalta

Koska minulla ei ole lomaa, päätin sitten toteuttaa mahdollisimman paljon sekä arkena että viikonloppuisin juttuja, joita haluan tehdä. Olin muun muassa mökillä (mikä oli ihanaa), olen ottanut roimasti aurinkoa kun vielä ehtii ja syönyt jäätelöä, enkä voisi vähempää välittää siitä että esim. mansikat ovat ehkä terveellisempiä kuin jätski. Nyt on kesä, hemmetti soikoon. Ajattelin nyt  tehdä kuvakoosteen siitä kuinka pirskatin kivaa mulla, kesälomattomalla ihmisellä on ollut viime aikoina. Koska voin arkisin nauttia arskasta vasta klo 14 jälkeen (klo 11-15 ei ole pahin vaan paras aika auringossa makoiluun), turhauduin ja otimme äkkilähdön Pargaan, Kreikkaan. Olen superinnoissani! Lähtöön on tosin vielä kuukausi, enkä tiedä onko minulla silloin töitä. Sen näkee sitten.

Maaseutumatkailua...

...ja kotiseutumatkailua. Mekko on ostettu Onlysta joskus pari vuotta sitten, ja lovetan sitä yhä.
Mökiltä. Huomatkaa Oreo-keksin väriset hiukseni...

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

En taidakkaan sitten olla Suomen ainoa henkilö joka ei pidä kesälomaa. Vaikka välillä vähän siltä tuntuuki :D

Helli Pippanen kirjoitti...

Heh, et olekaan, vaikka samalta tuntuu täälläkin tosi usein! :D